DOĞAN GÖRÜNÜMLÜ ŞAHİN

 (Mart 18, 2009, baydaroglu.blog.com)
 
Mimar bir arkadaşım ile sohbet ediyorduk.
Nerden çıktı bilmiyorum ama laf parke görünümlü plastik yer kaplamalarına geldi.
Doğan görünümlü Şahin gibi bir şey…
“Kimse kullanmamalı. Şiddetle karşıyım” dedi.
Önce, çok ta anlam veremedik.
İnsanlar, bu uygulamların olduğu mekanlarda: ”burada aldatılma ihtimalim var” duygusuna kapılıyorlarmış.
Yani “sahih bir zemin yok” sinyali…
Garip gelen o şeyi şimdi ben de savunuyorum.
Sahih zemini olmayan, başka bir şekle bürünen objelerden kaçıyorum.
Bu, insanlar için de geçerli.
“doğan görünümlü şahin” tadındaki abilerden, ablalardan da uzak duruyorum.
Siyasi karakterler için de doğal olarak aynı refleksi geliştirmiş durumdayım.
Mehmet Bekaroğlu,
Murat Karayalçın,
Melih Gökçek,
Devlet Bahçeli ve Deniz Baykal’dan uzak olma arzum her daim taze…
Aslına bakarsanız siyasetçilerin pek azı bu kapsamın dışına çıkabiliyor.
Numan Kurtulmuş ta bu az olanlar arasında hızla yerini alıyor.
Sahici, sahih bir duruşu var amcanın…
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MELEKLERİN İNTİKAMI

Irishman Çok Uzuuuuuuuuun!

OSMANLICA SARIŞIN ÇEKİK GÖZLÜLERİN İŞİ